logo
Gambar-gambar Trip 2018

Logo OGKL

Logo OGKL

Monday 24 June 2013

L06: AGM ke-10

Mesyuarat Agung ke-10, 2006
Majlis Mesyuarat Agung ke-10 Kelab Orang Gunung Kuala Lumpur serta Majlis Penyerahan Banner Ekspedisi Kalapatar-E.B.C yang diadakan di Bilik Merbok, Majlis Sukan Negara berjalan dengan lancar. Barisan kepimpinan OGKL yang diundi membariskan kembali ajk sebelumnya bagi jawatan AJKT dan majoriti ajk lama masih kekal setelah diundi untuk menyandang jawatan ajk.

Ucapan Presiden

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, terima kasih atas sokongan semua dan saya mengambil jawatan ini sebagai satu amanah dan tanggungjawab. Saya sebenarnya tidak kesah siapa yang akan terajui kelab (OGKL). Walau siapa pun yang menerajui kelab, saya tetap akan memberi sokongan untuk kelab.

Saya harap anda dapat berkerja bersama saya. Harapan saya untuk dapat meneruskan program-program mantap untuk tahun ini seterusnya tahun hadapan. Sama-samalah kita saling bantu-membantu.

Jadikan minat kita dalam aktiviti rekreasi gunung ini sebagai satu platform untuk bersatu-padu. Dari ramai-ramai rakyat Malaysia, hanya sekitar 3000 orang sahaja pengiat aktiviti mendaki ini. Kemana kita pergi, lambat laun suatu masa kita akan tersua juga. Jagalah peribadi, adab, tuturkata dan hubungan kita sesama pengiat aktiviti mendaki ini. Saya tidak mahu sebab kelab atau minat kita berpecah-belah.

Tahniah juga buat barisan kepimpinan baru. Selamat bekerja. Terima kasih juga kepada hadirin yang melapangkan masa menghadirkan mensyuarat agung hari ini.

Sekian,wassalam

Deeno



0 comments:

Post a Comment