logo
Gambar-gambar Trip 2018

Logo OGKL

Logo OGKL

Thursday 6 June 2013

L06: Program Derma Darah OGKL 2006

Program menderma darah di Tabung Darah Negara

Sepanjang tahun 2006 Kelab OGKL telah 3 kali menjalankan program derma darah dari kalangan ahli-ahli dan keluarga ahli. Program ini dijayakan dengan bantuan staff di Pusat Tabung Darah Negara. Pihak Kelab berasa bangga dengan penglibatan semua.

1. Program Derma Darah Januari 2006
Orang Gunung Kuala Lumpur turun ke Tabung Darah Negara 7 Januari lalu untuk menderma darah. Rekod menderma kepantasan darah keluar dicatatkan dibawah 10 minit untuk mengeluarkan 450ml darah. Ada juga darah yang keluar dengan malas menjankau masa setengah jam untuk jumlah darah yang sama. Pihak kelab OGKL mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan semua.


2. Program Derma Darah April 2006
Alhamdulillah, kempen derma darah anjuran OGKL pada 22 April 2006 yang lalu telah mendapat sambutan yg menggalakkan dari semua. Terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kerana sudi sama-sama kita menderma darah. Ada juga yang tak boleh menderma kerana mempunyai masalah yg tertentu tetapi datang memberi sokongan kepada rakan2 lain. Tak lupa juga kepada Waheeda kami ucapkan terima kasih kerana memberi layanan yang baik dan cenderamata dari PDN. 

3. Program Derma Darah Julai 2006
Kempen derma darah anjuran OGKL pada Sabtu 22 Julai warga OGKL telah berjaya menderma darah di Pusat Tabung Darah Negara. Berbagai aksi dihari kejadian. Terima kasih kepada warga OGKL yang turut hadir memberi sokongan dan kepada Saudara Yasir dan Pn Sarimah kerana telah menjemput kami makan tengah hari di kediaman beliau.


0 comments:

Post a Comment